Aqasha Kini Bergelar Seorang Bapa !

Lemah lutut ! Hahahaha .. biasa la tu. Bapa mana yang tak gemuruh takala menunggu kelahiran anak pertama. Mesti risau kan ! Alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar. Tahniah buat Firdee Aqasha Rosli atau lebih dikenali dengan panggilan Aqasha, yang telah menimang cahaya mata semalam. Isterinya, Noor Baizura selamat melahirkan seorang bayi lelaki yang dinamakan, Alehandra Ahmad Bin Firdee Aqasha. Alehandra Ahmad ! Emmm .. kiut gak nama tu ! Mesti comel macam bapanya.


gambar anak aqasha

Sedar Ke Tak Sedar Nie

Pelik betul bila jumpa org mcm nie. Nak kata tak waras... kita tengok OK je. Tapi bila tengok cara dia berpakaian wahhh... smpi tak tau nak cakap apa. Yang lelaki pulak asik memandang je. Bukannya nak tegur. Miskin sangat ke sampai tak cukup kain.





Nak kata tak berpendidikan... rasanya mesti belajar tinggi-tinggi. Tapi bila pakai mcm nie kat kenduri kahwin. Rasanya mesti ada "something wrong" dgn minah nie... udah-udah la tu. Nak berpakaian seksi pun biarlah bertempat... tak malu ke mendedahkan aurat sana sini. Rasanya makcik-makcik kat situ pun pasti mengucap panjang... (anak sapa la tu!)


ANaSTaSyeA : Kan senang kalau pakai bikini je.