Tunggu Bunga Api

Belek-belek album tadi, nampak pic comel ni. Gambar masa malam 31 Disember lalu. Masa tu, adik beradik ni excited sangat nak tengok bunga api tahun baru. Nak bawa pergi jalan ke Putrajaya, tau-tau je la, jalan tentunya sesak. So, tengok bunga api kat rumah je. Dari sini pun, memang nampak tembakan bunga api, sekeliling kawasan ni. Kiranya lagi meriah dari bunga api kat Putrajaya. Haahhh .. nampak tu, dua beradik ni menunggu depan tingkap. Si adik pulak, nampak je nak ambil gambar, mula la posing sakan ..


Tunggu Bunga Api



Comel betul rakam gelagat mereka berdua nie, nanti boleh la tunjuk kat diorang bila besar nanti. Gambar kat bawah nie pulak, ketika sebelum tembakan bunga api ... senyap sunyi. Malam tu memang berawan sikit, namun tak hujan..


Tunggu Bunga Api



Bila dah mula je tembakan bunga api, nie la gelagat budak-budak tu. Tak beralih langsung dari tingkap, siap panjat grill tengok percikkan bunga api. Dah habis, baru turun. Bila tanya macam mana, suka ke tengok bunga api ? Kakak senyum , best katanya .. ^__^


Tunggu Bunga Api



- Dah 10 hari berlalu ..

5 comments :

  1. Best giler, senang je nk lyn bunga api... Jengok kt tingkap je

    ReplyDelete
  2. memang indah perasaan bila tengok bunga api...:)

    http://pinkbubblegumprincess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hehehe..senang dan mudah.tak perlu bersesak-sesak untuk tengok bunga api..daripada tingkap rumah je..hehehehe

    ReplyDelete
  4. seronok tgk bunga api..yg tak seronok kalau pergi kene bersesak2..so tgk kt rumah je kan.. :)

    ReplyDelete
  5. sini susah nampak bunga api sebab terhalang pokok tinggi..untung kalo sapa dok kondo/apartmen..bole nampak jelas dari balcony...

    ReplyDelete