Video Adam Dan Hawa Episode 50

Dalam episod drama Adam Dan Hawa Episode 50 kali nie, Ain mula merestui hubungan Johan dan Azie. Azie pulak masih tidak percaya Ain memang sudah berkahwin dan suaminya ialah Am. So, Azie mula korek cerita pasal hal ini dan hubungan mereka semakin baik.

Video Adam Dan Hawa Episode 50


Ibubapa Johan pula bila dapat tahu Ain tak kisah pasal hubungan Johan dan Azie mula merancang untuk meminang Azie namun ditangguhkan Johan. Kenapa ek ! Tu anda kena tengok sendirilah ye !

Drama Adam Dan Hawa Episode 50


- Jom tonton online adam dan hawa kat sini .. ^__^


8 comments :

  1. Replies
    1. Baru masuk episod 50, ada 30 lagi .. cite makin menarik .. :D

      Delete
  2. Replies
    1. Terima kasih jugak, sebab Nurul selalu singgah dan tengok drama adam dan hawa kat sini :D

      Delete
  3. shida tgk ulangan jer kat astro hehee ^_^

    ReplyDelete
  4. dkt umh sy ade lggn mustika hd tp xdpt tgk coz owg kt umh tgk cte len.mreka xlyn cte nie.tulh sgga cni je tgk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zura kena pasang 2 Astro la macam tu .. hehehe .. gurau je !

      Delete