Buat Homework ABC

As salam, rajinnya budak comel ni buat homework. Dah mula mengenali huruf ABC. Kalau dulu suruh sebut huruf ABC. Lancar je .. nyanyi lagu ABC. Tu pun sebab selalu dengar lagu ABC di Youtube.


belajar abc


Tapi kalau suruh tunjuk huruf A yang mana satu, huruf lain yang ditunjuknya. He he he ..


Nie tengah asyik buat homework. Sambil tulis satu huruf, si comel ni akan sebut satu huruf. Bila tanya kenapa ? Pantas cakap .. cikgu yang suruh.. ^__^


- Tersenyum sorang² melihat gelagat si comel ni buat homework..

5 comments :

  1. Emm nanti anak saya macam ni jugak. Rajin..haha

    ReplyDelete
  2. budak2 ni lg rajin kalau cikgu yg suruh. anak2 akk pun kalau cikgu bg kerja rumah cepat2 siapkan.

    ReplyDelete
  3. hehhee...cumil je wat mcm tuh... ABC....

    ReplyDelete
  4. Wah menulis ABC sambil meniarap tentu meniru mommynya menulis entri blog sambil meniarap. :-)

    ReplyDelete