Aqasha Kini Bergelar Seorang Bapa !

Lemah lutut ! Hahahaha .. biasa la tu. Bapa mana yang tak gemuruh takala menunggu kelahiran anak pertama. Mesti risau kan ! Alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar. Tahniah buat Firdee Aqasha Rosli atau lebih dikenali dengan panggilan Aqasha, yang telah menimang cahaya mata semalam. Isterinya, Noor Baizura selamat melahirkan seorang bayi lelaki yang dinamakan, Alehandra Ahmad Bin Firdee Aqasha. Alehandra Ahmad ! Emmm .. kiut gak nama tu ! Mesti comel macam bapanya.


gambar anak aqasha


Anastasyea : Hehehehe .. tak sabar nak tengok gambar anak aqasha.

6 comments :

  1. tahniah buat Aqasha suka sangat ngn citer Deru Ombak lakonan beliau dengan Nabila huda...

    ReplyDelete
  2. eh..bila dia kawin nih?ekekeke..serius tak taw..mesti comel anaknya nih..

    ReplyDelete
  3. Nama dia macam tajuk lagu Lady Gaga...ermmmm

    ReplyDelete
  4. saya pun tgh menunggu gak ni... cakap laa tahniah kat saya jugak... huhuhu...

    ReplyDelete