Gambar Kemalangan Ngeri Lebuh Raya Plus 10.10.10

Gambar kemalangan ngeri dekat Lebuhraya Utara Selatan (PLUS), Simpang Ampat, Alor Gajah, Melaka pada 10.10.2010 yang lepas. 

Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kemalangan Ngeri 10.10.10
Kesesakan berlaku dikedua-dua arah Lebuhraya Utara Selatan


Kemalangan Ngeri 10.10.10
Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kemalangan Ngeri 10.10.10
Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kemalangan Ngeri 10.10.10
Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kemalangan Ngeri 10.10.10
Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kemalangan Ngeri 10.10.10
Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kemalangan Ngeri 10.10.10

Kredit : beritasemasa.com

ANaSTaSyeA : Takziah kepada keluarga mangsa ..

41 comments :

  1. tak sanggup nak tengok lama2 gambar nie. Sangat menyayat hati...

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, ngerinya tengok gmbr kemalangan tu. Takziah kepada mangsa, dan keluarga mangsa.

    ReplyDelete
  3. subhanallah...
    kematian yang sangat ngeri...
    moga kita dijauhkan dari kejadian sebegini...
    takziah kepada ahli keluarga mangsa

    ReplyDelete
  4. memang sedih bila tgk en3 ni...biasa tgk akhbar jer...yg teruk2 dah cover2...ajal maut di tangan tuhan...yg meninggal rata2 masih muda belia...masa dijemput pulang sudah tiba...

    ReplyDelete
  5. Mungkin kerajaan perlu kuatkuasakan penggunaan speed limiter kat semua bas2 di Malaysia ni..

    ReplyDelete
  6. takutnye nk blk kelantan naik bas.....
    urm...

    ReplyDelete
  7. thanx ya sudi share..
    mmg ngeri.

    ReplyDelete
  8. huhu memang tak sanngup nak tgk..=(

    ReplyDelete
  9. sungguh ngeri..
    cmne lah situasi mreka
    ktika itu..
    tak smpai hati nak bygkan

    ReplyDelete
  10. ngeri dan memang xsanggup nak scroll down semua gamba.. dpt tengok 1 dan komen.. syahdu. ajal menjemput sekelip mata je.

    ReplyDelete
  11. 101010, 0 adalah kosong, 1 baru mulai, 2 belum sampai dan kembali lagi ke 0. 101010 he..he...,ape boleh buat. salam kenal dari saye

    ReplyDelete
  12. menakutkan...ngeri teramat
    terjaminkah keselamatan kita ?
    semuga sanak saudara bersabar dan al fatihah buat yg meninggal

    ReplyDelete
  13. sedih nye tengok..
    hiba sangat..

    ReplyDelete
  14. TAKZIAH, KEPADA KELUARGA MANGSA...

    ReplyDelete
  15. Hanya mampu hadiahkan al-fatihah.. huhu
    sangat tragis

    ReplyDelete
  16. allahuakhbar.
    meremang tengok gambar gambar ni. mudah2an d jadikan iktibar buat semua pemandu d malaysia utk memandu dgn lebih cermat.
    takziah kepada semua mangsa dan keluarga

    al-fatihah :'(

    ReplyDelete
  17. menjemput anda ke belog saya untuk menerima award;
    http://blogfendi86.blogspot.com/2010/10/my-first-award.html

    ReplyDelete
  18. sudah tersurat bgtu mereka meninggal..
    al-fatihah dan takziah buat keluarga mangsa..

    ReplyDelete
  19. kemalangan ni meninggalkan sedikit impact pada saya, sebab selalu jugak guna laluan tu, tak dapat bayangkan kalau secara tak dijangka sebijik bas dari laluan bertentangan melambung masuk lane kita. innalillah ilaihirojiun

    ReplyDelete
  20. ya allah,dahsyat nye~takziah kepada sesape yg terlibat....

    ReplyDelete
  21. kdg2 silap org lain kite jd mangsa..Ya Allah pnjgkn umurku untuk ku trus beribat kpd-Mu

    ReplyDelete
  22. Ya Allah...awe tertengok gambar yang tak da kepala tu kak...astagfirullah al azim...semoga roh mereka dirahmati Allah

    ReplyDelete
  23. sedih tgk..
    ade smpi putus kepale~
    tk tau la nk ckp cmne keadaan dorang mse berlaku semua tuh..
    al-fatihah pda yg meninggal~
    nie smua gara2 bas yg laju~

    ReplyDelete
  24. bile tgk pic2 tuu..sedih..takot akan Keagungan Allahi..orang ramai semangat tgu hari 10.10.10..Dia mengingatkan hambaNya agar x lalai. ase insaf..

    ReplyDelete
  25. Takziah!!
    Maka, yg masih ada, beringat2lah ketika di jalanraya...

    ReplyDelete
  26. oh... sedih nya... takziah kpd mangsa..

    ReplyDelete
  27. memang ngeri..salam takziah kepada ahli keluarga mangsa

    ReplyDelete
  28. rase mcm xnk naik bas agi dah lepas nie..hukhuk

    ReplyDelete
  29. ngerinya.. kmalangan bas lagi.. kenderaan apa la yg selamat nak naik skarang ni...

    ReplyDelete