Gincu Bibir 99% Aloe Vera Moisturizing Mini Lipstick

Saya promote sepuluh (10) batang Mini Lipstick sekarang! 99% dihasilkan dari Aloe Vera.
Sempena Hari Ibu dan bulan Ramadhan yang bakal menjelma kurang beberapa minggu lagi!!! 
Jangan Risau ok! Tak mahal lah! Harga Special nak bagi nie..


10 Mini Lipsticks yang comel-comel

Warna dia semua best-best! So, dalam satu hari u olls boleh tukar-tukar 3 ke 4 warna..pagi-pagi sebelum start keja or kelas, selfie sekeping dulu pakai warna lain.. kang lepas lunch .. dah solat Zohor tenyeh warna lain pulak kan! Bila malam keluar dinner nanti calit warna lain pulak!
Tenyeh! jangan tak tenyeh! calit! jangan tak calit! mmg all out habis!

Yang paling penting.. tukar-tukar lah apa saja warna! Ada 10 batang kan!! 



Lagi pun, bibir nie antara aset penting kita jugak yang harus kita jaga. Ada sesetengah lipstick buat bibir kita jadi kering. Tu tandanya tak sesuai lah.. Tapi kalau pakai 99% Aloe Vera Moisturizing Mini Lipstick nie gerenti! bibir tak rasa kering punya lah!

Sebabnya Mini Lipstick nie dihasilkan menggunakan 99% Aloe Vera dan tekstur sangat lembut. antara kebaikannya:-

1. Melindungi dan merawat bibir dari kering, merekah, sensitif, kusam atau bibir hitam.

2. Melembapkan bibir lebih kurang 12 jam

3. Tak berbau


Saya tenyeh lipstick kod nombor 29. Warna dia seakan-akan purple
Wow! Bibir terasa lembut selesa, melembapkan tapi tak melekit! ceewahh! Tak sememeh pun!  



Walaupun nampak purple lishes.. asalkan bibir sentiasa nampak cantik tapi sihat. Tambahan plak cuaca panas sekarang. Kena aircond kereta tak ada masalah bibir kering. Ok sangat-sangat bagi I olls.
Hehehe!


Kod Warna No.14

Officemate I .. is in black abaya..Dia memang berani calit warna merah.
Bukan apa.. kalau nampak dia.. yang berjalan tu bibir dia dulu yang ke depan.. Hahaha!
Tapi memang terserlah aura seri wajah dan keyakinan diri dalam penampilan seharian beliau..

Satu bekas 99% Aloe Vera Moisturizing Mini Lipstick nie sangat mudah dibawa kemana-mana sebab saiz mini dia semua comel-comel.

So, sila ambil sebekas.. dapat 10 warna, u olls punyer!
Atau ambil lebih sebekas lagi bagus! Boleh bagi hadiah untuk Ibu, kakak, adik-adik perempuan atau sahabat baik u olls. 

Harga Special nie! Ada ramai dah PM jugak nak Mini Lipstick nie.. Nanti takut u olls tak sempat.. stok semakin kurang..

Cepat! lah What's app saya  +60195518583
Boleh COD area Kajang-Bangi-Putrajaya